2013. szeptember 30., hétfő

Loving Your Curves, 2. nap

Ciao Bella,

Ez a vasárnap reggel picit más volt, mint a többi, hiszen a Loving Your Curves rendezvény 2. napja különleges volt a plus size rendezvények sorában, mivel ezen a napon minden a jövendőbeli újasszonyokról szólt, vagyis kezdetét vette az esküvői nap. Bevallom, kevésbé tudtam objektív maradni, hiszen mint tudjátok, augusztus óta én is menyasszony vagyok, ezért különösen vártam ezt a napot, hiszen ha az öltözködés kihívást jelent egy telt lánynak, akkor ne is említsük a menyasszonyi ruha megtalálását. Mert a nagy napon mindenkinek kijár a királylányos külső, mérettől függetlenül!

 

A közönség összetétele csak részben egyezett az előző napiéval, hiszen ez egy tematikus nap volt, ami nem csak a divatot foglalta magába. A Temze partján lévő hotelba érve már rutinosan közlekedtünk Nikkivel, akivel mondhatni elválaszthatatlanok lettünk. Vicces, de többen meg is kérdezték, mióta tart a barátságunk s nehezen hitték el, hogy gyakorlatilag 2 napja ismerjük egymást! A kiállító részleghez érve sikerült jobban szemügyre vennem a Long Feet Boutique kínálatát, noha én még találok a 40-es lábamra való cipellőt, de roppant jó ötlet a kezdeményezés. A cég vezetője s tervezője, Aramide 42-es méret fölötti, egyedi cipőket tervez és gyárt, amit sok magas hölgy rajongva fogadott. A kiállítók közt sétálva képtelenség volt nem észrevenni a terem közepén elhelyezett tortacsodákat, amiket inkább már műalkotásnak neveznék. Nikkivel már épp eljátszottunk a gondolattal, melyiket választanánk a saját esküvőnkre, mikor olasz hangzású márkanévre figyeltem fel a szemem sarkából. Nem tévedtem, az I Pregi ékszerek valóban egy észak-olaszországi kisvárosból, Valenzából származnak, mely méltán híres ékszerkészítéséről. A féldrágakövek, gyöngyök, ezüst- és aranybevonatú ékszerek társaságában megismerkedtem Vanessával, a cég londoni képviselőjével s még néhány szót olaszul is váltottunk.
 

Nikki Gomezzel, a rendezvény háziasszonyával

I Pregi ékszerek

 
 

Ha már esküvő, akkor nem maradhattak ki a karikagyűrűk s eljegyzési gyűrűk sem, amikből nehezen tudtam volna választani, de azt hiszem, ezt a gyémánt berakással díszített gyűrűt szívesen elfogadnám!

 
Nagyon hasznos volt a kiállítók között információt gyűjtögetni, hiszen akár a profi sminkest is lefoglalhatta az izgatott menyasszony vagy épp a rendezvényszervező céget. A férfiakra is gondoltak a szervezők, hiszen a menyasszonyi ruhák mellett méretre és rendelésre készülő öltönyök is helyet kaptak. Az esküvői hangulat nálam aztán tetőfokára hágott, mire a videos cég standjához értem és a kivetítőn elmélázva néztem az esküvői videokat. Réveteg pillantásom hirtelen az órára kaptam, hiszen nem akartam lemaradni a virágkötő előadásról. Egy ideje már foglalkoztat hobby szinten a dolog, mindig is szerettem alkotó-hobby munkákat végezni, így örültem, hogy kint lehetőségem nyílt egy körcsokor elkészítésébe bepillantást nyerni. A foglalkozás végére fejben már mint profik voltunk – alig várom, hogy kipróbáljam idehaza is az ott látottakat.
Virágkötő előadás
 
Kemi, a szervező aztán behívott Nikkit és engem, 3 másik lánnyal együtt a próbafülkének kinevezett konferencia terembe és azon kaptam magam, hogy épp besegítenek az egyik, Kemi által tervezett esküvői ruhába. Az egyik legnagyobb brit napilap, a The Sun fotósa is kint volt a rendezvényen és szeretett volna pár képkockát megörökíteni a ruhákból még a bemutató előtt. Így egyetlen nem-modellként igyekeztem követni a fotós utasításait és figyeltem a mellettem profin mozgó lányokat, hogy is pózoljak a Verta hotel egyik elegáns szobájában s annak erkélyén. 
 

Kemi Boutique ruhában, fotózásra várva

 Szinte fel sem fogtam, mi történik – illetve a szorító cipő visszarángatott a realitás talajára s átéltem, min is mennek keresztül a modellek, hisz nem ők válogatják meg, mit is viselnek egy-egy fotózáson vagy bemutatón. Megkönnyebbültem, mikor elhangzott az „Ennyi, kész vagyunk!” jelszó s szégyen ide vagy oda, mezítláb mentem vissza a folyosón, hogy visszabújjak Cult of California ruhámba és kényelmes cipőmbe.

Backstage
Utolsó simítások
A kifutóra lépés előtti pillanatok

Nem maradt sok idő, a fotózás után irány a színfalak mögé, ahol már az utolsó simítások folytak, s a lányok alig várták, hogy bemutathassák a szebbnél szebb ruhákat illetve alakformáló fehérneműket – hisz a tökéletes szett alapja a megfelelő fehérnemű! Elfoglaltam helyemet a The Sun riportere mellett és már indult is a show. Nikki végig vidáman és könnyedén végezte háziasszony teendőit, hiába, ilyen egy vérbeli profi! A shown az alábbi tervezők és márkák ruhái kerültek bemutatásra: A Finer Figure, Lillian Mayro, Carolyn De La Drapiere, Simply Be UK és a  Kemi Boutique. Íme mindez képekben:

A Finer Figure

A Finer Figure

Simply Be UK

Lillian Mayro

Simply Be UK

Carolyn de la Drapiere
A show végén a közös fotók után nem maradt más hátra, mint a búcsú pillanatai majd Nikkivel visszaindultunk a szállodánkba s mivel ő most járt először Európában, szívesen indultam el vele egy mini-városnéző túrára az esti londoni fényekben. Nagyon jól mulattunk, de az elválás picit nehezebb volt, mint gondoltam, hiszen olyan közel kerültünk egymáshoz. Ám abban biztos vagyok, nem most találkoztunk utoljára!

A show után

Köszönettel tartozok Kemi Farquharson-nak és az egész csapatnak, amiért meghívtak a Loving Your Curves rendezvényre és részese lehettem ennek a remek eseménynek, ami feltöltött, inspirált és igyekszem minél több nőhöz eljuttatni az üzenetét: igenis, szeressük a gömbölyded formáinkat!

A London Bridge-en Nikkivel
A 2. napról készült video, még több ruhával és backstage felvétellel már fent van youtube csatornámon, KATT IDE


Csók, puszi, pá édeseim

Zsuzska


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése