2013. május 10., péntek

Pluszos Szépségek mozgalom - Samantha Lebbie, Plus size modell (Washington, USA)

Ciao Bella,




A Samantha Lebbievel készült interjúm elég kaotikusan indult, aminek a köztünk lévő 6 óra időeltolódás volt az oka na meg a sikeres modell sűrű programja, hiszen mint később megértettem, nem könnyű lépést tartani a washingtoni Szépséggel. Végül egy előre nem tervezett időpontban, spontán kezdtünk bele a csevegésbe  - épp egy fotózásról hazaérve csíptem el s amint bekapcsolta a videokameráját – a saját szememmel láthattam, milyen elbűvölően szép lány. A szépségét pedig csak fokozta végtelenül közvetlen és kedves stílusa!




CUPCAKE&PEARLS: Vasárnap este van – itt Európában már javában éjszaka – de Te popcorn és egy jó film helyett ma is dolgoztál?



SAMANTHA LEBBIE:  Így igaz, most értem haza egy stylist barátom felkérésnek eleget téve – egy újonnan nyíló butik ruháit fotóztuk. Szóval csak egy átlagos vasárnap – némi sminkkel és egy-két vakuvillanással (felnevet



C&P: A kamera egyértelműen szereti az arcod – a Daily Venus Diva magazin címlapja is ékes bizonyíték erre, én ott figyeltem fel Rád, hiszen gyakran blogolok a magazinnak és azon a bizonyos címlapon gyönyörűen néztél ki!


S.L.: Köszönöm – igazán megtisztelő volt egy ilyen rangos magazin címlapján szerepelni és telt nőkhöz szólni a világ minden pontján!  Azt  szeretem legjobban a munkámban, ha a teltebb hölgytársaimnak erőt és ihletet adhatok a képeim által! Minden munkámban azt a pozitív életszemléletet akarom sugározni, ami bennem van és vágyam, hogy hatással legyek a nőkre, akik aztán már másképp tekintenek a tükörben önmagukra! 



C&P: A Daily Venus Diva csak egy volt a jelentős munkáid közül – de mielőtt a többiről mesélnél, áruld el, hogy is kezdődött minden!




S.L. : Újoncnak számítok még a modellkedésben, de az elmúlt másfél évben rengeteg tapasztalatot gyűjtöttem. A környezetem biztatására próbálkoztam a modellkedéssel és miután elvégeztem némi kutatómunkát, hogy is válhat valakiből plus size modell, mik a feltételei – úgy gondoltam, megpróbálom. Eleinte részt vettem pár kisebb bemutatón és minden felkérésnek örültem. A nagy áttörést tavaly nyáron a Full Figured Fashion Week (Amerika legnagyobb, plus size nőknek szóló divathete, Zsuzska) hozta meg, hiszen a szereplésem nagy hatással volt a karrieremre és sok ajtó megnyílt előttem. Ezután a Tropical Divas és a Curves Rock bemutatóin is szerepeltem, mely utóbbinak tavaly és idén is én lehettem az arca! Számos divatmárkának volt már eddig is szerencsém modellkedni, mint a Curvysta Plus, Qristyl Frazier, Ashley Stewart, YK Theary, Tru Divas, Jill Alexander csak hogy egy párat említsek. Végigmentem a DC & MD Fashion Week kifutóin is és címlapon szerepeltem a  Full Blossom és a Rack Plus magazinban is.  Nemrégiben szerződtem le az IPM Model Management-el, így már ők egyengetik a karrierem.


C&P: Hihetetlen, mennyi munkád volt ilyen rövid idő alatt – ez teljes munkaidős állásnak hangzik!


S.L.: Az lehet, de mellette van egy irodai munkám is és mindezek ellenére egy nap nekem is csak 24 órából áll (felnevet). Imádom a munkám és igazán szerencsés vagyok, hogy azt csinálhatom, amit szeretek.

C&P:  Mi a legfontosabb lecke, amit a modellkedés során megtanultál?




S.L.: Talán az, hogy ne vegyek semmit személyeskedésnek – ez egy üzlet, ahol minden sokkal inkább a ruhákról, mint sem rólad szól! Azt, hogy mások mit gondolnak vagy mit csinálnak úgysem tudod befolyásolni így nem szabad véresen komolyan venni és érzelmi kérdést és problémát csinálni a munkából. Törekedni kell a lehető legjobbra és a kellő alázat is nagyon fontos – hiszen nem szállhat a fejedbe a dicsőség! Meg kell őrizni magunkat olyannak, amilyenek a siker előtt voltunk és saját fejlődésünkre koncentrálni – hiszen nem másokkal kell versenyezni! Én csakis önmagamra figyelek és ebben sokat segítenek a rajongóim és a támogatóim, akik rengeteg energiát adnak!


C&P: Nagyon inspirálóak a gondolataid – és téged vajon ki inspirál?


S.L.: Rám Mia Amber Davis volt a legnagyobb hatással. Sajnos nem volt alkalmam találkozni vele személyesen, de mindig is példaképként tekintettem rá és hozzá akartam hasonlítani. Ő egy magabiztos és kitartó nő volt, aki a telt nők elfogadásáért küzdött, míg élt!


C&P:  Milyen tanácsot adnál azoknak, akik e sorokat olvassák és önmaguk elfogadásával küzdenek?


S.L.: Én mindig azt mondom, hogy kis lépésekkel kell kezdeni: válassz egy testrészt, amit szeretsz magadon – ez lehet a szemed vagy akár a szempillád is, ami tökéletes első lépés. Az önmagunk elfogadásáig és megszeretéséig teendő út lehet, hogy hosszú, de megéri, hiszen ez előfeltétele az önbizalom felépítésének. Ha pedig már elfogadtad magad és az önbizalmad is a helyére kerül – megállíthatatlan leszel! Nézd csak meg a plus size modelleket – egyre nagyobb tért hódítunk, hisz tisztában vagyunk és büszkén vállaljuk a bennünk és rajtunk  lévő pluszt, ahogy Te nevezed a Pluszos Szépségek mozgalmadban.


C&P:  És mi az a plusz egy nőben, amire büszke lehet, ami megszépíti?


S.L.: A magabiztosság! Ez a legfontosabb és legnőiesebb tulajdonság! Számtalanszor előfordul velem, hogy nem éppen a legtutibb ruhában lépek ki a lakásomból, de így is megdicsérnek és tudod miért? Mert a magabiztosság képes a legrosszabb outfitet is megváltoztatni és az önbizalom szinte sugárzik kifelé! 


C&P.: Ha már szóba került a divat – mi az aktuális kedvenc darabod?


S.L.: Teljesen odáig vagyok a peplum felsőkért, különösen ha bőrből készülnek! Ezen kívül szeretem a könnyed lapruhát bőrdzsekivel és egy 10-12 cm-es magassarkúval  párosítani. Kedvenc márkáim az Ashley Stewart, Ellen Tracy,  Fashion to figure, Asos és New Look.


C&P: Köszönöm Samantha az interjút és hogy támogatod a Pluszos Szépségek mozgalmat!



Már abba elfáradtam, ahogy felsorolta májusi munkáit – Curves Rock divatbemutatók, Bronze magazin és Ashley Stewart fotózás – és közben egy mosolygós, szerény lányt láttam a videokamera túloldalán. Mindig is kedveltem az olyan embereket, akik nem feledték, honnan indultak, hiszen azt vallom, minél többet megtanulsz, annál inkább rájössz, mennyi mindent kell még tanulnod és mennyi mindenben kell még fejlődnöd, hogy jobb emberré válhass. Ezen nézetemmel  Samantha is egyetértett, és kíváncsi voltam családi hátterére, hiszen neveltetésünk nagyban meghatározza felnőtt személyiségünket. Az ő esetében is édesanyja a kulcs, aki már kislányként úgy nevelte, hogy ne érezze jelentőségét annak, ha nagyobb ruhákat kell hordania. Mindig is nagyobb volt a társainál, de mivel elfogadta ezt a tényt, így társai is elfogadóak voltak vele szembe és sosem piszkálták. Sőt, ő volt a népszerű lány az osztályban, a bálkirálynő aki úgy szerette mindenét, ahogy volt.  Elmesélt egy vicces történetet, amin jót mulattam én is: történt ugyanis, hogy egyszer plus size modellek társaságában az iskolai cikizés volt a téma és ő volt az egyetlen, akivel ez nem esett meg, s már-már kívülállónak érezte magát emiatt a társaságban. Nagyon örülök, hogy egy ilyen nagyszerű Szépséggel bővült a Pluszos Szépségek tábora!

Samantha Lebbie Facebook oldala itt
Twitter&Instagram: @SamanthaDModel 

Csók, puszi, pá édeseim
Zsuzska



Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése