2013. május 12., vasárnap

Cupcake&Pearls meeting


Ciao Bella,

Múlt hét szombaton (máj. 11.) nem kellett megvárnom az ébresztőóra csörgését, hiszen izgatottan pattantam ki az ágyamból, eljött a  nap. Pár hete meghirdettem egy személyes találkozó lehetőségét, amikor végre szemtől szemben leülhetünk és beszélgethetünk egy jót - Ti és én! Nagyon boldog voltam, hogy sorra jöttek a jelentkezések ám arra figyeltem, ne legyünk túl sokan, hiszen akkor félő lett volna, hogy a találka elveszíti személyes jellegét.



Last Saturday (11 May) I did not have problems with waking up as I was so excited for the big day. Couple of weeks ago I started to organize a personal meeting when I can meet in person with the members of my community and have a good time. I was really happy to receive applications but I had to control the number of participants to keep the meeting personal and cosy.


Sokat töprengtem, vajon minek is örülnétek a legjobban, és a helyszínt biztosító Frufru Szépségszalon és Kávézó előállt egy remek ötlettel: kozmetikusuk, Heni frissítő arcmasszázst - pedikűrösük, Málna pedig kényeztető talpmasszázst ajánlott fel a résztvevőknek. Az elégedett mosollyal megjelenő lányok szavak nélkül számoltak be arról, milyen jól is esett a fáradt lábaknak és vízhiányos arcbőröknek ez a program! 



I was thinking a lot what programs my readers would appreciate the most and the beautician, Heni and the chiropodist, Málna had great ideas: to give a free facial and feet massage for the participants. The smile on the girls face spoke without words how good they felt themselves after these beauty sessions.


Azonban nem csak a testet, hanem a lelket is ápolni szerettem volna, így játékos önismereti feladatokkal múlattuk az időt, miközben egyre jobban megismertük egymást és persze saját magunkat. Az egyik feladat végeredménye még könnyeket is csalt néhány résztvevő szemébe, hiszen egymásról írtak pozitív gondolatokat, véleményeket a találkozó végén, amit aztán mindenki hazavihetett. Nagyon jó érzés volt látni és érezni azt a határtalan pozitív energiát, jókedvet és nyitottságot, ami körbejárta a szalont - engem is nagyon feltöltött ez a pár órácska! Íme a képes beszámoló - köszönet a képekért Farkas Évi plus size modellnek, aki szintén részt vett a találkozón!

I wanted to pamper the soul as well so we made some self-esteem games thru which we got to know better each other and our own selves. One of the exercise was to write positive thoughts about each other which resulted in happy tears at the end of the meeting. It was so inspirational to feel the positive energy, love, happiness in the room - it filled me up as well! Here are some pictures from the event - special thanks to Eva Fontaine plus size model who joined our meeting, too!


Bemutatkoztunk egymásnak

Sokat nevetgéltünk

Odafigyeltünk egymásra

Akinek a finom tiramisut köszönhettük


Le sem fagyott arcomról a mosoly

Sok témát megvitattunk

Szépségek egymás közt


Nagyon magyaráztam épp



 És a fotóst is sikerült lefotózni

Vidáman és csajosan

Őszintén beszélgettünk

Baráti és közvetlen volt a hangulat

Pózolj fotóssal és telefonnal

Ennek a táblának fontos szerepe volt



Véleményírás folyamatban

Egymásról írt vélemények

Cupcake (forma) és pearls - köszi Merci!


Köszönöm Niki, Hajni, Merci, Olgi, Noémi, Margaréta, Eni, Reni - és akik a végfotón nem szerepelnek: Andi és Évi, hogy itt voltatok!




Folytatjuk...
Csók, puszi, pá édeseim - Zsuzska

To be continued...
xoxo Susie

2 megjegyzés :

  1. Köszi, hogy ott lehettünk :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi a beszámolót! :) Kicsit irigykedve olvastam, de örültem, hogy sikeres volt az első Cupcake találkozó. :) Remélem valamikor én is ott lehetek. Puszi: Mona (happypluslife.blogspot.com)

    VálaszTörlés