2013. április 10., szerda

Kényeztető látogatás a Frufru Szépségszalon és Kávézóban - 2. rész avagy mi került a hajamra



Ciao Bella,

A korábbi bejegyzésemben (itt találod) már írtam Nektek egy meghívásról, mikor is Festyvel a Frufru Szépségszalon és Kávézóban jártunk (ahol elég gyakran megfordulok, de akik Facebookon követnek, ezt jól tudják). Láthattatok képeket a szépülős csajos esténkről, ami valóban remek hangulatban telt és nem csak a hajunk szépült meg, hanem a lelkünk is. Jókat beszélgettünk – többek között meséltem Festynek az olasz-mániámról, ami Nektek, kedves olvasóim már nem olyan újdonság, hiszen Marco és az olasz utak is sokszor feltűnnek a blogon.

Photo: Balázs Kubinyi Photography



Mindenféle elfogultság nélkül azt gondolom, amibe az olaszok belefognak, azt rendszerint művészi szintre emelik, hiszen gondoljatok csak akár az épületeikre, festészetükre, költőikre, nem beszélve a konyhaművészetükről vagy a legkézenfekvőbb remekműveikről divat és szépségápolás területén. Ezért is én már évek óta olasz márkákat részesítek előnyben – legyen szó a napi tusfürdőmről (kedvencem a  Bottega Verde) vagy a samponomról.

Szerencsés vagyok, dús hajkoronámnak hála azonban a melírozás majd utóbbi időben a festés még az egészséges hajat is megviseli. Ha pedig már megálmodtam egy színt, szeretném ha sokáig olyan árnyalatban ragyogna a hajam – de hisz ezzel mind így vagyunk, nem igaz? Elégedett vagyok jelenlegi színemmel, amit a jól megválasztott festéket követően a sampon és balzsam garantál. 
Mikor a Frufruban jártam, mely az első magyarországi NYCE referenciaszalon, fodrászom Niki és Zoli részletesen elmagyarázta a termékek titkát, amit eddig nem tudtam, hiszen én boldog voltam magával a végeredménnyel :) Érdekes dolgokat tudtam meg, amiket most Veletek is megosztok.

Photo: Balázs Kubinyi Photography

NYCE Color Schampoo – amit kimondottan festett és igénybe vett hajra fejlesztettek ki segít megőrizni a haj rugalmasságát, fényét és ginszeng kivonata a hajtöveket is ápolja, stimulálva a fejbőr vérkeringését (ki ne szeretné, hogy gyorsabban nőjön a haja, nem igaz?). A sampon után NYCE Color Therapy balzsam került a hajamra, melynek egyik fontos összetevője az olívaolaj – bámulatos, mennyi mindenre használják! Emellett vitaminokban gazdag shea vajat is tartalmaz, mely segít fenntartani  a haj hidratáltságát. A hajam formázásához Niki  a  NYCE luxury and shine spray-t használta, ami nekem is új volt, mert eddig megelégedtem a sampon-balzsam kombinációval. Ez egy elképesztően finom illatú hajspray (bevallom, mikor épp nem használta, a kezemben volt és folyton csak szagolgattam, annyira tetszett az illata) ami formázáshoz használatos, megfelelő tartást adott még az én rakoncátlan tincseimnek is, de könnyed állaga egyáltalán nem ragadt, szinte észrevétlen pajzsként fedte be a tincseimet.  A NYCE luxury finishing spray egy fokkal erőteljesebb tartást biztosít s mivel a szépség-est után bulizni készültünk, Niki ebből is fújt a hajamra. Ez utóbbit egyébként, mint megtudtam, bátran használhatom tűző napsütésben is, mert megvédi hajam a káros sugaraktól.

A szalonból nem távoztunk üres kézzel, ezúton is köszönöm az ajándékokat az üzlet vezetőjének, Csabinak!



Mindenképpen megér egy próbát - ha arra jártok teszteljétek a termékeket és garantáltan elégedettek lesztek Ti is, Szépségeim! És ne felejtsétek el lájkolni a szalon Facebook oldalát, mert cserébe egy finom kávét (capuccino, macchiato, stb) kaptok ingyen!
A szalon címe: Budapest, József körút 67. (A Corvin mozitól a Baross utca irányába 2 perc), Facebookon pedig itt találjátok.

Csók, puszi, pá édeseim
Zsuzska



Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése