2013. március 27., szerda

Kényeztető látogatás a Frufru Szépségszalon és Kávézóban



Ciao Bella,

A Frufru kényelmes székei
Mint arról már többször értesülhettek a szemfüles Szépségek, időről-időre felkeresem kedvenc szalonomat, ami több mint egy szépségliget, hiszen az ajtón belépve ismerősként köszöntenek, mosollyal és pár jó szóval várnak minden betérőt.


Kedvencem a mogyorós latte macchiato
A Frufru Szépségszalon és Kávézó számomra sokkal inkább hasonlít egy csajos nappalira (ezzel persze nem szeretném megsérteni a hely vezetőjét, Csabit), ahol a kényelmes fotelekbe huppanva máris érkezik egy krémes latte macchiato vagy egy frissítő gyümölcstea, ami ugye nem szokványos egy szépségszalonban. 

Remek ötletnek tartom a szépségszalon és kávézó ötvözését, hiszen Budapesten nem nagyon hallottam még ilyen fúziós helyről – és mivel a mogyorós latte a gyengém, néha szándékosan korábban érkezem a megbeszélt időponthoz képest, mert ez a várakozás valóban édes.

A szalonhoz még egy erős szál is köt, hiszen Marco lévén egyre több olasz termékkel ismerkedem meg. Tavaly egyik olaszországi látogatásunk során egy milánói szalonban szorultam gyors segítségre és ott találkoztam először a NYCE márkával, ami eredeti olasz termék és kizárólag referenciaszalonokban kapható – ami már nem csak olasz álom, hiszen Magyarországon először a Frufru Szépségszalon is referenciaszalonná vált, így már  nem kell 1000 km-t utazni, hogy beszerezhessem ezeket a termékeket. De mi is olyan különleges bennük?

Az olaszországi cég nagy hangsúlyt fektet a kutatásokra és folyamatos fejlesztésekre – minden összetevőjük gondosan válogatott és rengeteg természetes alapanyaggal segítik a haj megfelelő ápolását. Mikor jobban utánanéztem az összetevőknek, és azok hatásának – megértettem, mitől szűnt meg a fejbőröm folyamatos száradása (ami elég sok kellemetlen percet okozott már...): papaya kivonat, ami vitaminjainak és enzimjeinek  köszönhetően nyugatólag hat a fejbőrre. Nagyon örültem, hogy rájuk találtam, mert akárcsak más, én is rengeteget kísérleteztem.

Pár hete a szalon pedig azzal kedveskedett nekem és Festy barátnőmnek, hogy meghívtak egy csajos szépülős estére, amiről íme a képes beszámoló. Nagyon jól éreztük magunkat, és alkalmunk volt kipróbálni a személyreszabott hajápoló termékeket – hiszen míg nekem a festett hajam jelenti a kihívást, addig Festy természetes hajzuhataga kívánja meg a megfelelő ápolást. De hogy milyen illatos csodákkal vett minket kezelésbe Zoli és Niki arről legközelebb mesélek Nektek :)
Íme pár szuper kép - amikért köszönet Kubinyi Balázsnak! (weboldala itt)

Tényleg majdnem elaludtam!











Én imádtam a végeredményt - Niki valóban szuper munkát végzett! Ha kedvetek támadna kipróbálni akár a krémes macchiatot, akár a NYCE termékekkel történő frizurakészítést, a szalon címe: Budapest, József körút 67. (A Corvin mozitól a Baross utca irányába 2 perc).

Folyt. köv.!

Csók, puszi, pá édeseim
Zsuzska 

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése