2012. november 30., péntek

Pluszos Szépségek VIII. - Te készen állsz?

Ciao Bella!

A forradalom elkezdődött... Te készen állsz?

Pár hete született meg a fejemben a gondolat a blog kapcsán, miközben azon gondolkodtam, vajon hogyan lehetne hangot adni a blog küldetésének, a mondandómnak s ezáltal azoknak a nőknek, akik körülöttem, velem élnek?! Mint a kirakós játék darabjai, úgy kezdett el fejemben összeállni a kép, a végeredmény, ami a Pluszos Szépségek történeteivel indul. Volt, akit régóta ismertem - de olyan is akadt, akivel sosem találkoztam korábban azonban egy dolog összekötötte őket: nem mindennapi mégis hétköznapi nők, akik történeteiben valahol mindenki megtalálja önmagát.

Mert bizony mind különleges, mindegyik szépsége megérintett, azért is határoztam úgy (természetesen az ő beleegyezésüket kérve), hogy másokkal is megosztom, hogyan lehet MEGÉLNI az élet boldog pillanatait anélkül, hogy a testképünk miatt aggodalmaskodnánk.
Voltak könnyek, voltak mosolyok, voltak felemelő pillanatok ahogy meghatóak is - mindenki másképp élte meg akár a saját történetének megfogalmazását akár az én tolmácsolásomban történt blogbejegyzés újra olvasását. Néhány gondolat tőlük, a teljesség igénye nélkül:




"Ez a mondat esett a legjobban: Empatikus nő - tudja és átérzi mások örömét és bánatát egyaránt, egyfajta lelki támasz is nőtársai számára. Nekem nagyon jó dolog volt írnom arról, amit a legjobban szeretek, és furcsa volt olvasnom arról, hogy én milyen vagyok - szerinted. (...) A Te tolladból olvasva a történetemet, csak büszkeség töltött el, és örülök neki, hogy elvállaltam a "szereplést". (Ágica)




"Jó érzés volt megosztani a "történetemet", de a mécses mégis akkor tört el a szó pozitív értelmében, amikor Zsuzska tollából született postot és a rá érkező commenteket olvastam vissza ismerősöktől és ismeretlenektől egyaránt. A legmeghatóbb mégis ez a mondat volt számomra: "Egyébként annyira ikonikus számomra a mosolya, hogy miközben ezeket a sorokat írom, mosolygok." Párom fejezte ki még anno ezt a jelenséget a legszebben: ezek impulzusok amikre érkezik a megfelelő reflexió!"  (Niki)






„Nagyon jól esett amiket írtál rólam és büszkeséggel tölt el, hogy kívülről ilyennek lát valaki ami persze önbizalom- amiben azért nincs hiány de néha azért én is megroggyanok kicsit - növelő is egyben.” (Claudia)







„Örültem Zsuzska felkérésének, mert szeretném, ha mások is megtapasztalnák azt, hogy a boldogság és a lelki béke a belső gondolataink és érzéseink vizsgálatával valamint a jelenben való létezéssel kezdődik. Merj Önmagad lenni, mosolyogj a világra és meg fogsz lepődni mennyire nem foglalkozik senki a plusz kilóiddal!” (Hajni)















És itt nincs vége! Akik követik a blogot, azok tudják, a kezdetek óta 8 történetről teszek említést, de aki utánaszámol, az láthatja, eddig 7 Pluszos Szépséget mutattam be. Nos, ki a nyolcadik?  



TE, SZÉPSÉGEM, aki e sorokat olvasod – mert ez itt bizony a Te helyed. Meséld el nekem a Te történeted, a mélypontot, az elfogadáshoz vezető eddig bejárt utadat vagy épp azt, ahogy az első lépést fontolgatod. Találkozni szeretnék Veled, megismerni Téged és a Benned rejlő szépséget!

Ha úgy érzed, partner lennél ebben, keress meg! És a kissé visszahúzódóknak is van ám alternatíva, hiszen ha nem szeretnéd még képed és a történetedet itt publikálva látni, megtartom a titkod és beszélgetünk egy jót, egy finom kávé vagy tea kíséretében! Nem feltétel a nyilvánosságra hozatal, csupán lehetőség, mert a tőletek kapott visszajelzések alapján mások történetét olvasni öröm, önbizalom, erő és inspiráló – és pont ez a cél!

Többször írtam már és így is gondolom: egy személyes találkozás, egy közös nevetés nem pótolható vagy helyettesíthető az internet világával – hiszen hús-vér nők vagyunk, nem igaz?

Írj nekem (akár magadról, akár visszajelzést, akár egy személyes találkozó céljából) a zsuzska@cupcakeandpearls.hu emailcímre és ígérem, mindenkinek válaszolok!

A 8. hely tehát kiadó – ne hagyjuk üresen, mert NEM hiszem el, hogy nincs köztetek vagy a környezetetekben olyan nő, aki vidám, kedves, szerethető a plusz kilóival együtt!

Várom a jelentkezésed!

Csók, puszi, pá édeseim
Zsuzska

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése