2012. november 28., szerda

Pluszos Szépségek VII. - Zsuzska, a „PLUSZ”-ok királylánya

(Ciao Bella - sokat gondolkoztam, hogyan tudnék a legtárgyilagosabban írni magamról, de Anna barátnőm aki olvas a gondolataimban megtette ezt helyettem...íme, az ő sorai, mindenféle szerkesztés vagy átírás nélkül - rólam, Neked!)



Naptár szerinti időszámításban kb. 2 és fél éve ismerem Zsuzskát, de lélekben olyan mintha a kis bolondos hugicám lenne :).
Annyi mindenben hasonlítunk és különbözünk is, tökéletesen kiegészítve egymást!
Kollegális barátságként indult...
Valamitől ő más volt... Ha az irodában a többiek búskomoran ültek a számítógépük előtt, reggel álmosan és nyűgösen ébredeztek, ő kacagott, vagy épp dúdolt egy dalt... Elég volt ránézni, sugárzott belőle a pozitív életérzés, a boldogság.
Pár hét alatt rádöbbentem, hogy ebben a lányban annyi szív, érzés, jókedv, őszinteség van, amit nagyítóval keresve is nehéz találni a mai világban.
Egyre többet beszélgettünk, mostanra talán már ismerem harmincegynéhány évének legfontosabb állomásait, a töréseket, a küzdelmeket, és a nagy boldogságok részleteit is.
Próbáltam megfejteni miből tudott / tud mindig energiát gyűjteni, és a legnehezebb időszakokból is megerősödve, mosollyal az arcán kilábalni.
Erre akkor kaptam meg a választ, amikor megismerhettem a szüleit és a kis borsodi települést, ahol felnőtt. Én világ életemben városi lány voltam, így talán a kontraszt még nagyobb volt.

A szülői ház nevelte ezt a különleges lányt ilyenné: megélte az igazi otthon melegét, édesapja és édesanyja szívből jövő féltését és szeretetét, ami a megfelelő szigorral és elvárásokkal párosult. Mivel jómagam is anya vagyok, boldog lennék, ha 20 év múlva a saját lányommal is olyan meghitt és őszinte órákat tölthetnék együtt, mint amit náluk láttam!

Zsuzska életébe a nagy szerelem is olyan igazi, mesébe illő, királylányos módon kúszott be! Épp csak ismerkedett a Facebook rejtelmeivel, amikor felfedezte, hogy sokan híres emberek nevével és fotóival regisztrálnak. Rákeresett kedvenc színészére, Clive Owen-re, és a sok-sok hamis Clive között feltűnt egy, aki a saját fotóival volt fent az oldalon. Viccesen küldött neki egy üzenetet... Ebből 2-3 héten át tartó aktív levelezés lett, a fiú Olaszországban élt. 3 hét után megvette az első Budapest – Milánó repülőjegyét. Ez 3 éve volt! 2 éve feladta addigi életét, és Magyarországra költözött, hogy minden reggel a lány kedves arcával, és kacajával kezdhesse a napot, esténként pedig meglephesse finomabbnál finomabb vacsorákkal, vagy épp az aznap kreált CUPCAKE csodákkal :). Apja helyett apja lett Zsuzska kutyusának, Lulunak, aki Marco finom ételeinek előkóstolójává vált, mint régen az igazi királyi kastélyokban :).
Most, hogy végigolvastam az eddigieket jöttem rá, hogy egy szót sem írtam vele kapcsolatban a PLUS SIZE-ról. Mert nem ez jut róla eszembe. Hanem a személyisége, ami azonnal mindenkit levesz a lábáról. Depresszió ellen, receptre kellene íratni őt azoknak, akik még nem békéltek meg saját magukkal, nem tanulták meg a rossz pillanatokban is megtalálni azt az ici-pici pozitívumot!

Zsuzska a blogján keresztül adja át az ő világát, gondolatait, színességét. Megtalálta azt, ami különleges benne, és célja hogy segítsen mindenkinek saját maga megszeretésében.
Mert a világ kerek. :)

Csók, puszi, pá édeseim
Zsuzska

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése