2012. november 29., csütörtök

Masnis elegancia színekkel turbózva

Ciao Bella!

A mai outfit választás egyik kedvelt H&M fekete ruhám, ami szabásánál és kialakításánál fogva nagyon egyszerű (semmi minta, semmi más szín, semmi rátét) , így remekül variálható, tökéletes alapdarab. Láthattátok már rajtam - csak picit másképp.
Ma úgy döntöttem, megmutatom hogy is lehet egy újabb variánst összedobni: semmi egyébre nincs szükségetek csak egy színes harisnyára és színben passzoló kendőre - máris megszűnt a fekete komorsága :) 
A masni új szerzemény - tegnap a Claire's-ben jártam és noha sokat hezitáltam, beadjam-e a derekam a rénszarvas agancsos hajráfnak, de végül a konszolidáltabb masni mellett döntöttem. Érdemes betérni hozzájuk, ugyanis most olyan akciójuk van, hogy 2 "hajas" termék mellé a harmadik ajándék - s mivel már eléggé megnőtt a hajam, nagyobb hajfánkra volt szükségem ehhez a kontyhoz, így elnéztem a Westendbe munka után.

Most pedig mindez képekben:
















Csók, puszi, pá édeseim
Zsuzska

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése