2012. október 16., kedd

Virágos a kedvem, hajj

Ciao Bella!

Legjobb védekezés a támadás - és ezt most csakis pozitívan értem! Hiszen ha kinézek az ablakomon, legszívesebben egy tompa tárggyal nyiszálnám szét a vénáimat :) vagyis elég egy depis idő van...mit teszünk ilyenkor? Nos, nagyon sokan beszürkülnek - már ami a ruhákat illeti. Valóban én is előszedem a fekete-barna-szürke (szent)háromságát, de azt senki sem mondta, hogy valami színnel ne lehetne mindezt a "szürkeséget" megtörni! ;-)
A minap újabb "vintage túrára" indultam (értsd: felkerestem a Hádát, ezúttal a Lurdy házban) és rábukkantam erre a roppant "cuki" virágos pihe-puha anyagból készült (és meleg!) ruhácskára. Noha alapszíne sötét, a mintája nagyon feldobja - s hogy ne legyen túl fekete az összkép, a barna Mexx csizmát választottam kiegészítőül. A táska Furla, az ékszereknél pedig szintén a vintage stílusú, romantikus vonal dominál, íme:









Csak ajánlani tudom ezt a trükköt, hiszen meglátjátok, esős-szutyok idő ide vagy oda - egy kis színtől máris jobb a kedved!

Csók, puszi, pá édeseim
Zsuzska

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése