2012. október 11., csütörtök

Téliesen mintás leggings avagy Ms Rénszarvasváró

Ciao Bella!

A leggingsről már sok szó esett, most egy fokozattal "durvább" szintre kapcsolunk, bemutatom a mintás leggings-et, amitől sokan (megjegyzem joggal...) félnek.
Amint a mai outfit mutatja, nem kell kétségbeesni egy mintás darab láttán, nyugodtan tessék felpróbálni, Szépségeim, viszont vegyétek figyelembe a combméreteteket - ugyanis a mintás az bizony vastagít. Én ezt az északi-sarki leggings-t hosszabb felsőkkel is hordom, bár komfortosabban érzem magam a miniszoknya párosításban:



Ezt a télies mintázatút egyébként annyira megkedveltem tavaly, hogy egyből kettőt vettem belőle - egy barnát és ezt a feketét és időtállónak tűnnek! Remekül lehet kombinálni akár hosszított felsővel akár szoknya-csizma kombinációval, egyedül csak arra kell figyelni, hogy lehetőleg más mintás ne legyen rajtunk. (bár ha vagy olyan exhibicionista, mint én, bevállalhatsz egy pici mintát a kiegészítőn, mint én a sállal :) )


És ma is kaptok tőlem egy szívecskét :) de tovább kell adnotok, méghozzá életetek legmeghatározóbb és legfontosabb személyének: saját magatoknak! A minap kiraktam Facebook-on (KATT IDE) egy szó szerinti jegyzetet, amire még mindig várom a válaszotok: mit is szerettek önmagatokban? Mert mindenkiben van akár külsőleg, akár belsőleg olyan rész, amit feltétel nélkül szeret. Azt szeretném, ha első lépésként mindenki erre a dologra fókuszálna, legyen ez az első lépés! A többit még ráérünk megtenni ;-) mindent a maga idejében!


Csók, puszi, pá édeseim

Zsuzska

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése