2012. október 17., szerda

Rocker chick

Ciao Bella!

Mi sem mutatja jobban, mennyire a végletek embere vagyok, mint a mai outfit - hiszen épp tegnap fejtegettem, hogyan dobhatjuk fel a szürke időben ruházatunkat némi virággal, némi színnel erre bumm, ma meg szinte teljesen feketében vagyok :)
Szeretem a feketét és a csizma-öv-táska-sál plusz arany kiegészítőknek köszönhetően kevésbé tűnik zordnak - és egysíkúnak. A kígyóminta egyébként is LOVE nálam egy ideje - divattrendektől függetlenül - anno egy barátnőm még el is nevezett Pitonkának, a szüleimet pedig Piton mamának és Piton papának hívja a mai napig :)
A táskát nagyon szeretem - finom bőrből készült és valóságos bőrönd, annyi minden belefér, akár még az olasz cuccom is könyvestül-munkafüzetestül- Velencében bukkantam rá egy eldugott kis üzletben (újabb tökéletes példája a "no name" de eredeti és egyedi termékeknek -->  erre a korábbi bejegyzésemre utalok)



Egy újabb trükköt fedeztem fel - talán segít másoknak is, akik has-tájékon kicsit erősebbek: szeretem a hosszított ingeket (mint ez is, noha mivel fekete akárcsak a nadrág, így nem látszik annyira) és ha csak elől tűröd be az övbe - oldalt és hátul hagyod "lógni", az egyfajta keretet ad és nyújtja az alakod.  Vagyis szemből úgy néz ki az ing, hogy csak középen van az öv mögé rejtve, de már szemből látszik, hogy oldalt kint maradt.(khm....fogalmazás: ÜLJ LE, EGYES! :) )

Ami pedig a kiegészítőket illeti, rock on, éljen a rákendrol, a vagány szegecses, tüskés, halálfejes minden mennyiségben




És természetesen ma sem maradtok "szeri" nélkül :)

Szép napot Nektek, Szépségeim!

Csók, puszi, pá édeseim
Zsuzska

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése