2012. október 31., szerda

Halloweenra készülve

Ciao Bella!

Ha rendszeresen olvasol, tudod, nem áll messze tőlem az önirónia - nos, mikor válogattam a mai outfit bejegyzéshez a reggel készített képeket, az jutott eszembe, hogy végülis majdnem megvan a Halloween jelmezem, már csak egy seprű és egy fekete ruha kell, erősebb smink és indulhatok is :) 
Na jó, azért annyira nem nézek ki boszorkánynak ma, ugye?
Ezt a szoknyát nagyon ritkán hordom, pedig roppant előnyös, hiszen rugalmas pamut szoknya (H&M alap darab, másfél éve vettem kb, de náluk mindig lehet kapni ilyeneket, max egyszínűben) és kellemesen nyújt annak ellenére, hogy keresztbe csíkos - ugye, megéri kísérletezni?

Íme a képek - és felgyorsította az én munkám is a töltögetésnél, hogy már a blog rövidebb elérhetőségét használhattam (ITT ÍRTAM RÓLA FACEBOOK-ON)!





































Csók, puszi, pá édeseim

Zsuzska

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése