2012. szeptember 29., szombat

I (heart) leggings

Ciao Bella!

Ma a szokásos szépség-szombatom* (*mainkűr, pedikűr, fordrász stb) során a körmösömet látogattam meg - ugye ti is tudjátok, mi folyik egy ilyen szalonban ;-) Megy a csacsogás, nevetgélés, csupa női dolog - és szóba került a blogom, illetve annak más nőkre gyakorolt hatása. 
Történt ugyanis, hogy legutóbbi fodrászos napomon lazára vettem az öltözködést - gyorsan felkaptam egy fekete leggings-t és egy navy blue tank top-ot (bő szabású, aszimmetrikus aljú felső) - csak kényelmesen. A fodrászom (Kriszta, azon kívül, hogy ISTENNŐ, a tökéletes melírom neki köszönhető) egy nagyon bájos, humoros pluszos Szépség, és feltűnt, hogy mindig bő nadrágokban és bő sátorszerű felsőkben látom. Persze nem tettem soha szóvá, gondoltam ebben kényelmes neki hajszobrászkodni.
Ma azonban a körmösöm elárulta, milyen hatással is volt az a bizonyos leggings-top outfitem -  annyira megtetszett Krisztának, kedvet kapott hozzá és beújított egyet-egyet ő is, ami sok bókot eredményezett. Ő lazán csak annyit válaszolt: "Láttam Zsuzsin is, milyen jól állt neki ez a szűk leggings, olyan csinos volt, gondoltam kipróbálom". 
Nagyon jó érzés volt megélni azt, hogy segíthettem, pozitívabb énképpel erősíthettem ezt a kedves NŐt, és hozzájárulhattam ahhoz, hogy megtegye az első lépést. Mert igenis, hogy szép ő is, és igenis hogy 1-2 apró trükkel erősítheti magában ő is az érzést, hogy büszke és gyönyörű NŐ legyen!
Ennek apropóján említenék meg 1-2 gondolatot (eszmét és TÉVeszmét) a leggings-el kapcsolatban. Én személy szerint nagyon szeretem, az ősz és tél remek időszak arra, hogy egy hosszabb (ez a szó nagyon fontos: HOSSZABB) felsővel, poncsóval vagy tunikával kombináljuk. Kényelmes, jól variálható, télen még egy szűkebb szárú csizmába is gond nélkül belefér - egyszóval alapdarab!
Miért félnek mégis a pluszos nők tőle? Mert kövérít? Mert rád tapad? Mert vastag benne a lábad? Na ez mind téveszme! Korábban írtam már arról, mennyire rosszul hisszük azt sokan, hogy a sátorszerű ruhadarabokban nem tűnik annyira fel 1-2 úszógumi.. Igazából az ellenkezőjét érjük el, és méginkább dinoszaurusz állapotot idézünk elő. Ehelyett figyeld meg a tested, válaszd ki az előnyös részeit és tereld arra a területre a figyelmet - ha úgy érzed, szélesebb a csípőd, vagy vastagabb a combod - válassz ennek megfelelő szabású és HOSSZÚSÁGÚ topot vagy tunikát.
Összeállítottam pár szettet a legsokoldalúbb darabbal: a fekete leggings-el - ha hozzám hasonlóan szereted a színeket, az első összeállítás tetszeni fog:
Fontos a színek keverésénél, hogy ha már egy ennyire tarkabarka felsőt választasz, a többi darabod következetesen (lehetőleg) egy színből álljon - jelen esetben a fekete leggings határozta ezt meg.
Ha pedig a kevésbé hivalkodó stílus áll hozzád közelebb, íme néhány imádnivaló variáció pasztell színekre:
A hosszúság szót már többször kiemeltem ebben a posztban - nem véletlenül... Sajnos hiába lehet lépten-nyomon erről olvasni (divatbloggerek, cikkek, stb), az üzenet mégsem jut el mindenkihez: a leggings NEM nadrág - nincs kiábrándítóbb (még ha tökéletes hátsóval is áldott meg az ég), mint egy derékig érő felsővel viselt leggings...hátulról....Ha ilyet látsz, fuss :) vagy ha bátor vagy, add meg ennek a bejegyzésnek a linkjét :))
De tényleg, viccet félretéve elég ízléstelen látvány, így halmozottan ügyelj a top hosszúságára - ha ezt betartod, nagyot nem hibázhatsz, éljen a leggings!

Csók, puszi pá édeseim
Zsuzska

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése