2012. augusztus 15., szerda

Pick of the day - FURLA

Ciao Bella!

Ugye titeket is "vigasztal", hogy végre szerda van - innen már csak kifelé vezet az út ebből a hétből is és beköszönt a HOSSZÚ HÉTVÉGE, yeaaah!
A mai választásom nehezen született meg, mert a Portugáliából ajándékba kapott sál versengett a kedvenc fekete táskámmal....na vajon melyikük nyert? Természetesen a 6 órás shoppingolás véres-verejtékes küzdelem árán megtalált FURLA táskája. Olaszországban bukkantam rá - szó szerint, hiszen Európa egyik legnagyobb (ha nem a legnagyobb!) outletjét jártam fáradhatatlanul (Serravalle Designer Outlet, klikk ide) mikor is átverekedve magam egy kupac ázsiai vásárlón, megragadtam A táskát! Mert ez számomra tényleg az "it bag". Alapvetően nem vagyok egy Furla rajongó, mert nekem túlságosan konzervatívak - de ebben a táskában megtetszett a különleges fogantyú része illetve az anyag "bubis" mintázata, íme:

Csók, puszi, pá édeseim!

Zsuzska

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése