2012. augusztus 14., kedd

Pick of the day - Burberry BODY

Ciao Bella!

Olybá tűnik, lassan itt az ősz, de nem akarom én még temetni a nyarat, hiszen a hétvégére szuper meleget jósolnak a jósok :) és még én is egy szuper nyaralás előtt állok. Viszont a ma reggeli enyhén szeles, picit hűvösebb idő remek alkalmat adott az egyik szenvedélyemre: a SÁLra (a.k.a. kendő).
Nagyon szeretem őket, és amint a mai outfit bizonyítja: tökéletesen képesek feldobni egy unalmasnak (de legalábbis egysíkúnak) tűnő fekete szettet is.

Ma amolyan minimalista napom van - minimál smink, minimál színskála, de néha kell ilyen is - igyekeztem ellensúlyozni olyan részletekkel, mint "waterfall" fonás, 1-2 kiegészítő és a mai top választásom (pick of the day) a parfümöm :) ami Burberry: BODY. Jól passzol ehhez a hüvösebb naphoz, egész nyáron erre várt a szekrényemben lapulva, ugyanis a nagy melegben ritkán viselek parfümöt, előnyösebbek szerintem a testpermetek.
A fenti kollázsról lemaradt a nyaklánc, amitől Eszti barátnőmet kiverné a víz - na nem az ízléstelensége miatt, hanem az állaga: csupa toll :) Na erről biztosan nem ír, de minden egyéb ékszerről igen,az ő jópofa stílusában - gyönyörű képekkel illusztrálva. CHECKITOUT: Katt ide .


Csók, puszi, pá édeseim
Zsuzska

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése