2012. augusztus 26., vasárnap

Nagykanállal mérve avagy amikor a méret számít

Ciao Bella,

Noha már lassan búcsúztatjuk a nyarat, én épp hivatalos nyaralásom küszöbén toporgok és a lázas pakolás közepette nem tudom szó nélkül megállni az idei nyár abszolút kedvencét (már ami engem illet): VÉGRE hosszú évek után először TÖBB bikinim is van és EGYSEM fekete ;-)

Nos, nem tehetek róla, de a természet bőkezűen (el)bánt velem, persze tudom, most sokan fejbe dobnának egy méretes könyvvel/székkel* (*tetszés szerint behelyettesíthető a kezed ügyébe akadó tárggyal), de mielőtt ezt megtennéd, gondold csak végig:
- nagy méretű melltartót találni NEM könnyű, mert
  • VASTAG a pántja (tudod, amiket nagymamád hord, khm, pár évvel fiatalabb vagyok mint ő, ugye érthető, hogy nem arra vágyom?), így ha kikandikál a ruha alól, az enyhén szólva is lelombozó (arról nem is beszélve, hogy egy pántos ruha esélytelen...)
  • FEKETE, FEHÉR....ennyi! felejtsd el a mintás, színes, selymes, csipkés és egyéb szépségeket, mert a gyártók szerint ha nagy a melled, neked mindegyisaz mibe rakod őket
  • DRÁGA, nincs ezen mit szépíteni, nekem szóba sem jöhet egy Calzedonia és társai; onnan indítok, hogy Triumph, ami alaphangon 8.000 HUF-ba fáj

Ugye most már kicsit másképp tekintesz magadra nyaktól lefelé?
Na és a füdőruhaszezon maga a rémálom...mert a gyártók azt feltételezik, hogy én nem akarhatok bikinit, ezért nagyobb kosárméretben is a fenti akadályokba ütköztem, illetve szűkült a színválaszték FEKETÉRE.
Idén nyáron azonban megtörtént a CSODA :) Miután már végigjártam a szokásos forrásaimat (ideértve a Triumph outletet is) és szó szerint pityeregtem a próbafülkében, mert úgy éreztem, mintha egy gnóm amorf lennék, aki nem érdemli meg, hogy divatos bikinit kapjon....NA AKKOR beírtam a gugliba, hogy "nagyméretű bikini" és láss csodát :))) rábukkantam egy online üzletre, a Bravissimára (webshop itt,klikk ide). Telis-tele vannak szebbnél-szebb bikinikkel és fehérneműkkel. Igenám...de  online...pont ez az a ruhadarab, amit FEL KELL próbálnom. Addig kutattam a weboldalt, míg megtaláltam, hogy ugyan üzletük nincs, de raktáruk van, és előzetes egyeztetés után ki lehet oda menni próbálgatni. Azon nyomban foglaltam is időpontot és elmentem hozzájuk.
A "raktár" szó egy abszolút kulturált helységet jelent, ami egy családi ház garázs része, járólappal, próbafülkékkel, nagyon kis csini. És a választék...életemben először VÁLOGATNOM kellett, mert a méretemben sok minden volt :) C-I kosárig specializálódtak, így maga a Kánaán várt rám!
Az első látogatásom 2 bikinivel végződött, amit megtoldottam még egy (már korábban említett) rózsaszín pöttyös cukorfalattal. A kép sajna nem a legjobb, de ha már nem leszek papírkutya, akkor viselés közben posztolok róluk :)

Azóta minden nőtársamnak ajánlom, mert csodaszép melltartók is vannak és itt végre azt éreztem, hogy átlagos nő vagyok, átlagos igényekkel :) Egyébként az eladó hölgy roppant készséges és segítőkész és biztosított arról, nem vagyok egyedül, akinek "Jajj de jó, végre nem csak fekete!" "Milyen vékony a pántja!" mondatok elhagyják a száját az üzlet kínálatát látva.
Ha Neked vagy ismerősödnek segíthet, már megérte megosztanom, add tovább, mert ha valaki, akkor én átérzem a méret problémákat.
Mert a méret sem akadályozhat meg, hogy divatosak legyünk a strandon is :)

Most egy időre elköszönök, jön a megérdemelt nyaralás, ám ha valami érdekeset tapasztalok, amit megosztanék Veletek, azt Facebookon (itt) úgyis olvassátok majd!

Csók, puszi, pá édeseim

Zsuzska

7 megjegyzés :

  1. Ugyanebben a cipőben járok, és nekem is van végre színes, cuki bikinim!! :-)

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Ne vedd kérlek kötekedésnek. Én is ezzel a "problémával" küszködök. Konkrétan 4 éve nincs fürdőruhám (ezáltal strandon se voltam).
    Ismerem a webshopot, de a posztodnál megemlítetted a Triumph-ot, hogy drága. (igen az, de ez a webshop annak ellenére, hogy tényleg szép és jó dolgok vannak, irtózatosan drága. szívem szerint beszereznék jó pár melltartót és bikinit is, de sajnos ebben a pénztárcám jó nagy határt szab....

    Ez a komment nem ellened és nem is a cég ellen szólt, csak a saját véleményem, észrevételem.

    szia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Értem a kommented és nem veszem sértésnek :)
      Azt hiszem, aki kicsit pluszosabb (akárcsak jómagam) bele kell, hogy törődjön, hogy a ránk való ruhadarabok valamivel drágábbak az átlag konfekciónál. Nincs értelme firtatni az okokat (hogy vajon a 20 vagy 40 cm-vel több ruhaanyag az oka vagy bármi egyéb), egyszerűen el kell fogadni. Melltartót persze lehet venni 2.000 Ft-ért is, de a minősége is pont olyan lesz és ez a bikininél is így van (olcsó húsnak...). Azt gondolom,és ez az én véleményem, a méret nem szabhat határt, hogy csinosak legyünk - persze a pénztárca korlátozhat, de érdemes átcsoportosítani a havi költségvetést, hogy végre, évek után kapjon az ember lánya magára divatos bikinit, amiben NŐnek érezhet magát!

      Törlés
  3. Szia!
    Nem azert hogy kotozkodjek, mert en is idejarok evek ota, de azert nem olyan olcso!
    Az en meretem 85 G es utoljara 15Ezezerert kaptam melltartot! Igaz egy tunemeny es imadom a helyet mert ahogy irtad nem ugy allok a probafulkeben h belenezek a tukorbe es sirok, de azert olcsonak se mondanam a helyet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia

      Ahogy fentebb is írtam, nem állítom, hogy olcsó (lehet, félreérthető volt a posztom, mert nem a "drága Triumph - olcsó Bravissima" volt az üzenetem...), hanem hogy divatos, változatos és végre van a méretünkben is szexy darab! :)

      Törlés
  4. Pár évvel ezelőtt én is bikini vásárlás előtt álltam 1000ft-ról indultam és 11.000-ért találtam olyat amibe belefértem felül is... és a fazonja se volt mamás... de ami igazán jó lett volna az 13.000 volt, de azt az összeget már végképp sajnáltam rá...

    VálaszTörlés