2012. augusztus 12., vasárnap

Makeup Paradise

Ciao Bella!

"Heaven...I'm in heaven" (Louis Armstrong&Elle Fitzgerald elénekli neked, click here) kb pont így érzem magam, mikor átlépem az Ó utca 24-26 ajtaját...

Welcome
Az "Ó utcai sminkes boltot" (=polgári nevén Kryolan City) pár éve fedeztem fel, amikor még inkább kezdtem mélyebbre ásni magam a sminkelés rejtelmeibe és (tisztelet attól az 1-2 kivételtől) elegem lett a drogériákban kapható kommersz márkák gyakran silány minőségéből. Ez az üzlet olyan márkákat forgalmaz, amikről anno persze fogalmam sincs, hiszen a Kryolan, Paris&Berlin vagy a Ben Nye (* ahhhhh...a szemöldökceruzája PERFECT, annyira imádom, pont az a hideg, szürkés barna, amit ha felkenek, nem tűnök "kiszeltündésen" túlzónak!) csak szakavatott, profi sminkeseknek jelentett valamit. Mikor először beléptem, emlékszem olyan zavarban voltam, mert a körülöttem lévők céltudatosan, szakkifejezéseket használva kutattak, én meg abban sem voltam biztos, hogy engem, mint mezei "civilt" kiszolgálnak-e majd. És mennyire csalódtam...POZITÍVAN! A mai napig is bármikor betérek, roppant kedves és SEGÍTŐKÉSZ eladók (akik mellesleg sminkesek, tehát értenek hozzá..)fogadtak és fogadnak és bárki vásárolhat náluk.
A héten elvittem Dórit, akinek (és nem csak neki :)) már sokszor meséltem erről az üzletről, ahová pár havonta elnézek egy túrára - például amitől egyediek: a szivárvány MINDEN árnyalatában találsz náluk MATT szemhéjpúdereket, porokat, ami nem kis előny, hiszen nézd csak végig a drogériák polcait, telis-tele van "diszkóbarbi" fényes, csillámos porokkal... Itt is találsz ilyeneket, de én mégis a matt miatt megyek sokszor (aztán persze mindig elcsábulok minden egyébre is). 
ízelítő a színekből
még több szín

és még több!

Dóriról azt kell tudni, hogy nála a sminkelés eddig kimerült a szempillaspirálban de ezen változtatni szeretett volna és úgy érezte, én vagyok a megfelelő "tapasztalat" akire szüksége van. Segítségemre volt Zsófi, az egyik lány az üzletből, aki végtelen kedvességgel és türelemmel végigmutogatta majd' a fél kínálatot :)  Ugye volt már olyan érzésetek, hogy egy eladó csak rátok akar tukmálni valamit és PONT nem érdekli, valójában mire van szükségetek? Na itt meg lehet élni ennek homlokegyenest ellenkezőjét, mert figyelnek rád, és arra amit mondasz és megpróbálnak segíteni! Dóri is ugyanerről biztosított, mikor kiléptünk az üzletből, felpakolva alapfelszerelésével.
Mivel kezdő "színezgető"-vel álltunk szemben, így nem is javasoltam neki a kobaltkék ill. olivazöld porokat, helyettük összeállítottuk Dóri basic szettjét, ami tartalmazott:
- egy bézs (SAHARA névre hallgat, gyönyörű!), egy vil.szürke szemhéjpúdert és egy sötétebb barnát a mélyítéshez
- egy rózsaszín és barack között elhelyezkedő pirosítót (totál univerzális, hiszen nem túl karakteres)
- alapozóecset, pirosítóecset, vágott ferde ecset
- szemöldökceruza (a már emlegetett Ben Nye, Taupe árnyalat, IMÁDOM), hegyező, fehér szemceruza
-folyékony alapozó és mattító, transzparens púder (ez utóbbit használom én is, nincs benne színezék, ezért nagyon praktikus télen-nyáron, hiszen felveszi az épp aktuális alapozó színét!)
Dóri csomagja
Élvezettel hallgatta a tanácsokat, amiket ezúton is köszönünk Zsófinak, és láttam rajta, hogy új korszak kezdődik! 
Én imádom sminkelni magam, noha nem vagyok "mékapártiszt", de lehetek a példa mások előtt: elég ha lelkes vagy, ha érdekel és ezzel el is juthatsz a szempillaspirálon túlmutató szintre. A youtube is segít, rengeteg úgynevezett "tutorial", vagyis oktató video van fent, amikből sok tipp és trükk elleshető, én gyakorta nézelődöm ott is. Persze a titok a gyakorlásban rejlik, én naponta sminkelem magam (ahogy én hívom: arcot rajzolok magamnak) és a reggeli office look eléréséhez nem kell több 10-15 percnél: alapozó, púder,  natúr szemhéjpor, tus (vagy ceruza vagy jól pigmentált szemhéjpor vizes ecsettel tusként használva), szemceruza, szemöldök, spirál, pirosító és készen is van. Csak addig tűnik időigényesnek vagy bonyolultnak, amíg el nem kezdi az ember. És szerintem igenis megéri: ANNYIT tud dobni az emberen egy fáradt reggelen nem is kell jobb optikai tunning :)
Végül is egy kis műszempilla szemezgető - talán picit DRAGQUEEN (pucckirálynő, itt a meghatározás) hatásúak, de roppant viccesek, színesek, olyan Zsuzskásak :)

Csak javasolni tudom mindenkinek ezt az üzletet, én még sosem csalódtam - és a nagy brandekkel összehasonlítva abszolút pénztárcabarát hely!

Csók, puszi, pá édeseim

Zsuzska

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése